ESKÜVŐI FOGLALÁSA SIKERESEN MEGTÖRTÉNT!

Csomagjával kapcsolatos információk:

  • E-mailben fog kapni egy értesítőt a rendeléséről (Megrendelési visszaigazolás). Ha kérdése, kérése van, erre a levélre válaszolva is elérhet minket.
  • A csomagot a megrendelésben meghatározott módon a lehető legrövidebb idő alatt eljuttatjuk Önhöz!

További teendők:

  • Mikor 
  • A csomag érkezése napján fog kapni egy SMS-t az utánvét összegéről és a csomag érkezéséről, ha érvényes mobilszámot adott meg.
  • Ha nincs otthon, vagy közbejött valami, akkor 10 napon belül átveheti majd csomagját a Postán is.

Ha nem kap visszaigazolást rendeléséről:

  • Nézze meg a SPAM-ek között, lehet, hogy oda került.
  • Várjon 1 órát! Néha előfordul, hogy később érkezik csak meg egy levél, de normál esetben ennek azonnal meg kell történnie.
  • Ha egyik módszer sem válik be, akkor írjon, vagy hívjon minket! Kijavítjuk az email címét és újraküldjük a visszaigazolást!

Ha bármiért nem tudjuk teljesíteni rendelését, elérhetőségei valamelyikén felkeressük Önt. Ha lehetséges megkeressük az Ön számára legmegfelelőbb megoldást az ilyen esetekben is.

További információkat a vásárlás folyamatával kapcsolatban itt talál: